Followers

Pilihan Anda!

Tuesday, September 01, 2015

INFO: Home Direct Shopping Sdn Bhd (1110325-V)

Berikut adalah sebahagian maklumat dari Internet

Best Products adalah syarikat pertama di Malaysia yang menyediakan satu perkhidmatan pesanan mel eksklusif, 
yang menawarkan pelbagai produk runcit. Dipasarkan melalui pelbagai katalog, pemilihan produk-produk yang berkualiti, 
unik, rekabentuk bergaya, praktikal dan berpatutan, kini tersedia untuk pasaran Malaysia.
 Pelanggan Best Products merupakan mereka yang menginginkan barang-barang ini, 
tetapi berkesuntukan masa untuk membeli-belah - jadi kami berada di sini untuk memenuhi keperluan itu.

Sejak diperkenalkan, Best Products telah mendapat sambutan yang sangat positif daripada 
orang ramai - pelbagai tempahan diterima sejak pelancarannya di negara ini. Demi menghargai 
semangat kesetiaan pelanggan, Best Products merancangkan beberapa program promosi khas 
dan pertandingan untuk memastikan setiap pelanggan setia kami menjadi Pemenang dan 
meraih hadiah-hadiah yang lumayan – Usaha ini akan diteruskan untuk memastikan setiap
 pelanggan setia Best Products diberi peluang keemasan ini.

Dengan bangganya Home Direct Shopping Malaysia telah
menganjurkan Majlis Penyampaian Hadiah untuk pertama kalinya pada malam 30 Jun 2015.






PEMENANG HADIAH UTAMA 

RM 150,000

Rayhaan Dharmavilasan Bin Abdullah 
Rawang, Selangor










PEMENANG HADIAH KEDUA 

RM 30,000

Mohd Said Bin Naem 
Kuala Lumpu

PEMENANG HADIAH KETIGA 
RM 3,999

Hashim Bin Zakaria 
Negeri Sembilan
Malam Majlis dimeriahkan lagi dengan persembahan hebat daripada duta Best Products Malaysia, 
Ramlah Ram dan Nassier Wahab yang merupakan penyanyi dan pelakon terkenal di Malaysia. 
Tepukan gemuruh memenuhi ruang dewan apabila acara Penyampaian Hadiah disampaikan 
oleh Muhammad Hafiz bin Othman, Pengerusi Jawatankuasa Pemilihan Best Products 
kepada para-para pemenang.

www.bestproducts.my/

http://www.sinarharian.com.my/bisnes/kempen-best-products-tawar-hadiah-menarik-1.406757

Kempen Best Products tawar hadiah menarik

http://azliadlan.blogspot.com/2015/07/promosi-melalui-katalog-efektif.html

Komuniti Blogger JB www.johor.blogspot.com

62 comments:

  1. Macamana nak pastikan yang kita pemenang best products ni..surat dah sampai tp xpasti samada betul atau x..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebijik pamplet semua..tp dlm bhs inggeris..dr zambia

      http://mybroadband.co.za/vb/showthread.php/667867-Congratulations!-you-won-R300k!-you-just-need-to-buy-some-things-first

      http://bestproducts.co.za/

      ada gambar kat sini..tgk pic da tau taktik sama tuk scam

      Delete
    2. X pyh beli produk best produk ni.produk lgsg x de kualiti mcm barang rm2.taktik mengelirukan pelanggan utk beli barang dia.ni la cara melayu nk jd jutawan.

      Delete
    3. X pyh beli produk best produk ni.produk lgsg x de kualiti mcm barang rm2.taktik mengelirukan pelanggan utk beli barang dia.ni la cara melayu nk jd jutawan.

      Delete
  2. Macamana nak pastikan yang kita pemenang best products ni..surat dah sampai tp xpasti samada betul atau x..

    ReplyDelete
    Replies
    1. AKU KURANG YAKIN dengan kempen BEST PRODUCT untuk menang RM150k ni..rasa macam taktik jualan @tipu tipu jer. ramai ke yg dapat surat konon nye sabagai finalis hadiah utama tu. Sebab aku dapat surat dari Best Product ni bulan mei 2016 BILA AKU ISI BORANG KAT DALAM AKBAR METRO tempohari, yang aku rasa penuh taktikal untuk menarik perhatian orang ramai.
      jom bincang kan kat sini sebelom tertipu. Duta program ni yg best product guna si Nasir Wahab dan Ramlah Ram tu kontrak dia untuk program ni 4 bulan jer. yg aku selidik dalam FaceBook Nasir Wahab lah.

      Delete
    2. sy pon sama nak tahu..sbb sy da beli brg dia tp x sampai2 lg..sy pon dpt surat layak menang 150k dengan maklum balas 10 hari dan mesti beli barang dia..

      Delete
    3. sy pon sama nak tahu..sbb sy da beli brg dia tp x sampai2 lg..sy pon dpt surat layak menang 150k dengan maklum balas 10 hari dan mesti beli barang dia..

      Delete
    4. saya dpt dr suratkhabar suh gores..then anta gores tu sbb adiah utama..dia suh bli brg..bila smpai katalog..huihh nmpak mcm scam..sbb terlalu byk ayat bunga2 and setiap kali gores mesti adiah utam..hello!! dr situ da nmpk mcm tipu..kot2 semua katalog dia letak kita menang..adiah semua gempak2..saya ignore je pas tu katalog dia..smpaila kali ke3 smp katalog..x boleh tahan da..sbb klo bc ayat2 bunga dia mmg kita menang slalu..takut satu ari nti tergoda (psikologi maaa)..so sy call mereka suruh kuarkan nama saya dr sistem..dia tny ayat standard "boleh kami tahu kenapa", saya jwb je.."sbb saya rasa mcm scam dan saya tak berminat lagi dgn penerimaan katalog. harap buang nama saya dr sistem" smbil gelak2 la...then org tu serius je n jwb terima kasih kerana menghubungi kami..then letak tel..dlm ati sy...uiiiihhh kalau org lain..mesti cust service gelak2, then akan ckp yg ni prod ok..x tipu..dia serius je jwb..so sy rse mmg scam..yg mne da beli tu, stop..jgn truskn lg..*ni hanyalah pendapat saya sendiri dan tiada kena mengena dgn org lain*. maaf jika silap.

      Delete
  3. Kali pertama pada september sampai sebagai calon pemenang utama .Buat pengoderan seperti dikehendaki syarikat tapi sampai sekarang barang diorder tak sampai-sampai.Hari ini datang peluang kedua konon calon pemenang utama dan mesti respon dalam tempoh sepuluh hari.Tempoh sepuluh hari menjadi alasannya untuk tidak terpilih menjadi pemenang.Kalau begini bila orang pantai timur nak merasa sebagai pemenangnya.

    ReplyDelete
  4. name sy ranking teratas..rase2 sy layak ker

    ReplyDelete
  5. AKU KURANG YAKIN dengan kempen BEST PRODUCT untuk menang RM150k ni..rasa macam taktik jualan @tipu tipu jer. ramai ke yg dapat surat konon nye sabagai finalis hadiah utama tu. Sebab aku dapat surat dari Best Product ni bulan mei 2016 BILA AKU ISI BORANG KAT DALAM AKBAR METRO tempohari, yang aku rasa penuh taktikal untuk menarik perhatian orang ramai.
    jom bincang kan kat sini sebelom tertipu. Duta program ni yg best product guna si Nasir Wahab dan Ramlah Ram tu kontrak dia untuk program ni 4 bulan jer. yg aku selidik dalam FaceBook Nasir Wahab lah.

    ReplyDelete
  6. so best product ni trusted or not?

    ReplyDelete
  7. Bapak aq dh 3 kali dpt surat best product ni..surat yg sama..dripd kajian aq kt google indonesia..diorg cakap best product ni penipuan..tp kat malaysia ni aq xdpt ap2 info..

    ReplyDelete
  8. saya telah mengisi borang pesanan bernilai rm79 untuk kelayakan hadiah rm30,000.....kemudian saya mengisikan borang pesanan bernilai rm179 untuk kelayakan hadiah rm150000.00...dan mereka nyatakan keputusan peraduan pada 12.5.2016....tapi mana keputusan nya....

    ReplyDelete
  9. itu semua tipu...kononnye anda finalist berjaya tempat pertama..tp hampeh...itu semua strategi pemasaran...seperti readers digest

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah bapa saya ckp mcm readers digest je..haha..trus sy ignore

      Delete
  10. Salam, bro pun dapat? Nenek saya ada dapat dan saya cuba beritahu dia yang kemungkinan ini semua taktik jualan sahaja . Tapi biasalah fikiran orang tua. Saya tak nak cakap apa apa. Benda ni potential scam kan?

    ReplyDelete
  11. salam.. pada pendapat saya, benda ni menipu.. saya penah teka peraduan ikut tarikh lahir menang toyota fortuner pada akhbar keluaran september 2015 kalau x silap saya,, saya call dan bg segala maklumat seperti alamat rumah dan nama... tahu2 je surat sampai rumah,, bila saya tgk dan meneliti, dia suruh order barang syarat utk mendapat hadiah.. mula2 saya buat x tahu, sebab takut ditipu dan sebagainya,, so, saya buat keputusan utk mengabaikan surat 2.. surat 2 mengatakan "anda finalis".. tempoh dalam 10hari... jika x hantar, nama akan tidak disenaraikan lg.. smpi skang dah 5 surat smpi kt umah.. katanya dah x disenaraikan lagi... cuba fikir.. ini semua taktik utk menipu.. lg 1, harga dalam katalog juga mahal... saya ada ternampak barang dalam katalog sama di kedai MR DIY.. harga jauh lebih murah.. kesimpulannya,, berfikir la sebelum melakukan apa2.. sekian

    ReplyDelete
  12. salam.. pada pendapat saya, benda ni menipu.. saya penah teka peraduan ikut tarikh lahir menang toyota fortuner pada akhbar keluaran september 2015 kalau x silap saya,, saya call dan bg segala maklumat seperti alamat rumah dan nama... tahu2 je surat sampai rumah,, bila saya tgk dan meneliti, dia suruh order barang syarat utk mendapat hadiah.. mula2 saya buat x tahu, sebab takut ditipu dan sebagainya,, so, saya buat keputusan utk mengabaikan surat 2.. surat 2 mengatakan "anda finalis".. tempoh dalam 10hari... jika x hantar, nama akan tidak disenaraikan lg.. smpi skang dah 5 surat smpi kt umah.. katanya dah x disenaraikan lagi... cuba fikir.. ini semua taktik utk menipu.. lg 1, harga dalam katalog juga mahal... saya ada ternampak barang dalam katalog sama di kedai MR DIY.. harga jauh lebih murah.. kesimpulannya,, berfikir la sebelum melakukan apa2.. sekian

    ReplyDelete
  13. haha Alhamdulillah..saya dah abaikan aje surat mereka untuk membeli produk dan konon nye menang hadiah.
    untuk info ahli blog mereka masih menghantar surat offer beli dan menang pada saya. tapi saya tekat abaikan aje.terima kasih sahabat sahabat dlm blog ini yg aktif membincangkan dan beri pendapat.
    bagi saya ni memang strategi perniagaan yg menguntungkan mereka juga merugikan pengguna. tak berbaloi beli dgn mereka.

    :sampai sekarang pon tak penah nampak keputusan pemenang di dalam akbar or berita tV. TIPU BELAKA

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah.. terima kasih semuanya. Mak sy ada terima surat mcm yg dinyatakan. Apa2 pn kna buat kaji selidik dlu. Ternyatalah benda ni tipu semata mata

    ReplyDelete
  15. Saya pun dapat Dari best products Dari harian metro tahun lepas. Saya x Balas pun tapi Surat Sampai lagi. Saya x buat pesanan lagi setelah membaca komen diruangan ini saya x jadi. Terima kasih semua.

    ReplyDelete
  16. Saya pun dapat Dari best products Dari harian metro tahun lepas. Saya x Balas pun tapi Surat Sampai lagi. Saya x buat pesanan lagi setelah membaca komen diruangan ini saya x jadi. Terima kasih semua.

    ReplyDelete
  17. Salam..Syukur Alhamdulillah hati tergerak untuk search maklumat peraduan best produk.saya ada terima 3 pucuk surat dari best produk. surat pertama dan kedua tidak sempat untuk membalas. Surat 3 pulak baru ingin membeli brg 2 dan membuat bayaran. Akan tetapi hati kuat mengatakan jangan terburu2. cari maklumat dahulu. Kebanyakkan maklumat semuanya negetif.Saya berjaya menyelamatkan wang saya dari membeli produk mereka.

    ReplyDelete
  18. aku bukan penerima pelanggan best product ni tp setiap kali sahabat aku dapat surat best product dia akan minta tolong aku isikan. Dah lebih dari 10 kali dia berurusan dengan syarikat terbabit sengan membeli barang degan harga lebih RM179 walaupun aku kata scam. Diisyhtiharkan finalis sejak dua minggu lalu dan keputusan diumumkan hari ini. Betapa tinggi penipuannya hingga kelmarin (11.8.2016), dia masih menerima borang pembelian dan menyatakan borang terdahulu tidak lengkap. Jika hari ni keputusan keluar, mengapa harus ada lagi borang pembelian kan.Barangan yang dijual kadangkala 3 kali ganda lebih dari harga pasaran..ini smua scam.

    ReplyDelete
  19. aku bukan penerima pelanggan best product ni tp setiap kali sahabat aku dapat surat best product dia akan minta tolong aku isikan. Dah lebih dari 10 kali dia berurusan dengan syarikat terbabit sengan membeli barang degan harga lebih RM179 walaupun aku kata scam. Diisyhtiharkan finalis sejak dua minggu lalu dan keputusan diumumkan hari ini. Betapa tinggi penipuannya hingga kelmarin (11.8.2016), dia masih menerima borang pembelian dan menyatakan borang terdahulu tidak lengkap. Jika hari ni keputusan keluar, mengapa harus ada lagi borang pembelian kan.Barangan yang dijual kadangkala 3 kali ganda lebih dari harga pasaran..ini smua scam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello bro.so sampai hri ni Kwn bro tu tk dpt ape2 hadiah?

      Delete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. saya pun dapat jugak...padahal peraduan masa sebelum raya...tapi sampai sekarang masih dapat...bulan lepas ada dapat...saya try la beli..tapi bayar secara online...tapi transfer tak berjaya...sebab dia kata invalid company identification..bila call customer services knp...dia kata diaorg tak galak pembayaran secara online...kne bankin jugak...pelikkan...sekarang teknologi da tinggi..x kan x boleh..company besar kan...yg jual online kecik2 pn still boleh transfer guna online..dia ckp kne ada bukti pembayaran..kena ad resit...online pn boleh kan print pembayaran yang da dibuat...mse call ada jugak ckp..ad org da bli brng..tpi x dpt2 brngnye...tapi dia x jwb soalan...yg dia jawab...dia cerita diorg ni company jualan online...ble tanya je...dia ckp benda yang sama...ckp cara pembayaran...geram pn ada...kali ni hadiah dia tambah..dapat proton iris...sempena merdeka ni...

    ReplyDelete
  22. Aah,sy pon dapat juga. kalau tgk dlm majalah dia mmg sgt mahal.m Cth tuala dapur mikrofiber harga rm59 kti 2. Padagal kat giant baru rm5 sehelai... menipu,cekik darah

    ReplyDelete
  23. Aah,sy pon dapat juga. kalau tgk dlm majalah dia mmg sgt mahal.m Cth tuala dapur mikrofiber harga rm59 kti 2. Padagal kat giant baru rm5 sehelai... menipu,cekik darah

    ReplyDelete
  24. mak saya baru kena .. dua kali hantar surat ..biasa laa org tua .. dia bayar duit untuk beli barang ..kalau barang sampai x pe ..risau x dapat laa ..kesian mak..mcm mana nak buat ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sis.. Nk tnye brg mak yg sis beli tu dh dpt belum? Bleh dipercayai ke peraduan ni?

      Delete
  25. Repot kpdnkk sb jls syarikat berdaftar dibwh akta jualan langsung

    ReplyDelete
  26. ni Best Product company mmg berani putar belit jualan lansung..jangan terperdaya.
    yang terbaru iklan dia pancing orang antar penyertaan .TOLONG jangan TERPERDAYA

    ReplyDelete
  27. Adik saya pun dah antar dan beli barang2nya,harap-harap menang la mana tau betul2 terpilih menang finalist.

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  29. No coment la,tunggu dan lihat saja la mana tau adik saya saifullah ada nasib.Kalo ada rezekinya ada la tu.Kalo tida ada sabar la.Berserah ja pada tuhan izin Allah ada rezeki insyaAllah sabar itu separuh dari iman..

    ReplyDelete
  30. Jangan terpedaya!! Gores dan menang!! Mesti beli dan keluar modal baru boleh kira nasib.. ia seperti judi tuan-tuan dan puan-puan...

    ReplyDelete
  31. Jgn terpedaya ye kwn2.best produk ni menipu.kualiti barang mcm rm2.sebenar lgsg x de produk tp ambik produk org lain.buat bisnes menipu org.haram mkn duit org.aku doakan bankrap trs.

    ReplyDelete
  32. Sapa sangka dr awal die dh pancing kita dgn kaji selidik la...mcm tesis pulak. Siap htr kt emel lgi suruh lengkapkn maklumat. Hati rasa x sedap gak ... Bile buat semakan rupanye taktik ni sama mcm gores dn menang...cuma lebih profesional la. nasib baik tergerak hati nk baca komen kkwn...

    ReplyDelete
  33. Saya baru dapat surat daripada Best Products nih kata saya adalah Finalis Akhir untuk kempen 150k. Yg peliknya dia suruh sy beli produk lebih rm179 baru layak utk dapat 30k. Pengumuman pd awl bln januari 2017. Bila dah baca komen kawan2 kat sini,saya rasa lebih baik saya ignore je. Rasa takut pulak nak beli.

    ReplyDelete
  34. Mak sy dah terkena....kesian dkat mak sy kat kg....mesty mak sy tengah sedih skrg ny...yela...mak sy dah terperdaya dgn hadiah2 yg best product tawarkan...mak sy pon dah 3 kali dpt surat yg kemungkinan besar mak sy akan menang...rm150k dgn saguhati rm30k... Mak sy beli barang... Bantal dgn pengisar bawang katanya harga dalam rm250.. Barang sampai rumah tapi pengisar bawang dah rosak dan bantal pon dah koyak...saya ckp mak sy....best product ke ni,dala mahal...made in china pulak tu....dalam hati sy...da rase mak sy kna tipu...tpy sy xckp mak sy xnk mak terasa... Selepas sebulan...dah bulan november ny laa...mak kata...best product nk umumkan pemenang pada 10/11/2016 dekat tv 3.., tapi xde pon seberang tanda2 nak menang padahal dah sampai 3pucuk surat mengatakan menang....saya rasa terkilan sgt.... Bila mak sy kna tipu...bukan apa... Mak sy dapat tawu dye nak menang dye sanggup keluarkan duit kwsp dye untuk beli kereta...sbb dye dah tawu yg dye bakal menang skrg duit pon dah berkurang...kepala pun sakit...salah mak sy jgk...terlampau terperdaya....dala mak sy xlama lg akan. Bercerai dgn ayah tiri sy...bagaimana kehidupan mak sy selepas ini...nak sara 3org adk yg masih sekolah ...terpaksa mak sy berkerja..sy pula baru sy baru 6 bulan kawin...dan sy xkerja...lagipun tgah pregnant...kami pun bkn dari org senang..cukup2 makan2... Mintak2 lah allah pemudahkan...kehidupan kami...selepas ini...amin...

    ReplyDelete
  35. Mak sy dah terkena....kesian dkat mak sy kat kg....mesty mak sy tengah sedih skrg ny...yela...mak sy dah terperdaya dgn hadiah2 yg best product tawarkan...mak sy pon dah 3 kali dpt surat yg kemungkinan besar mak sy akan menang...rm150k dgn saguhati rm30k... Mak sy beli barang... Bantal dgn pengisar bawang katanya harga dalam rm250.. Barang sampai rumah tapi pengisar bawang dah rosak dan bantal pon dah koyak...saya ckp mak sy....best product ke ni,dala mahal...made in china pulak tu....dalam hati sy...da rase mak sy kna tipu...tpy sy xckp mak sy xnk mak terasa... Selepas sebulan...dah bulan november ny laa...mak kata...best product nk umumkan pemenang pada 10/11/2016 dekat tv 3.., tapi xde pon seberang tanda2 nak menang padahal dah sampai 3pucuk surat mengatakan menang....saya rasa terkilan sgt.... Bila mak sy kna tipu...bukan apa... Mak sy dapat tawu dye nak menang dye sanggup keluarkan duit kwsp dye untuk beli kereta...sbb dye dah tawu yg dye bakal menang skrg duit pon dah berkurang...kepala pun sakit...salah mak sy jgk...terlampau terperdaya....dala mak sy xlama lg akan. Bercerai dgn ayah tiri sy...bagaimana kehidupan mak sy selepas ini...nak sara 3org adk yg masih sekolah ...terpaksa mak sy berkerja..sy pula baru sy baru 6 bulan kawin...dan sy xkerja...lagipun tgah pregnant...kami pun bkn dari org senang..cukup2 makan2... Mintak2 lah allah pemudahkan...kehidupan kami...selepas ini...amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. KPDNKK?

      geram tahap gaban dah ni..berapa ramai dah warga emas kena kelentong dgn janji manis best product agaknya?
      abih duit pencen derma kat depa ja

      Delete
  36. Replies
    1. ini semua tektik penipuan best product je.. putar belit fikir positif selidik habis2

      Delete
  37. ada makcik satu ofis ni asyik masukkan duit rm200 lebih kat shopping home direct punya akaun..dia xde maybak2u jadi dia bagi cash kat aku untuk online...setiap bulan.... kawan aku mmg kaya juga...tapi dia ada juga dapat contoh cek rm 150 k tu.... bosan pulak aku aku nak transfer tiap bulan kat syarikat ni...nak cakap kat dia benda ni tipu takut dia kata apa pulak..nampak dia macam taksub.. entahla

    ReplyDelete
  38. yang kelakar tu mak cik ofis ni siap tunjuk sms dia dapat dari nassier wahab dan ramlah ram... alamak...kalo dia menang 150k tu alhamdulillah..kalo tak?

    ReplyDelete
  39. Sy nk tahu peraduan best product ni betul ke tidak?kena beli barang dia dgn hrga rm179 dn confirm ke bleh menang?tolong sape2 yg pernah sertai bleh bgitahu..adakh ianya benar??

    ReplyDelete
  40. dah lebih kurng 2k lebih mak ngn ayah sya beli kat best product ni ...janji manis cakap itu la ini la ...dan lgi satu mohon la sesiapa jgn masuk best product ni ....penipu besarr !!! contohnya brang yg mkayah sye beli rm35 tapi beli check kt kedai barang tu x smpai 15 ....dah la kene tambah 20 ringgit utk deliver barang ....puihhh xberkat hidup yg snggup tipu rakyat marhaen macam kami ni !

    ReplyDelete
  41. adui.kesiannya.jauhilah best products!

    ReplyDelete
  42. Camano nak buat biar benda ajaib ini dihentikan? bosan dengan janji manis yang ditabur kepada orang tua.

    Jika nak lodge report...kepada siapa? beribu ringgit abis nampak mcm memeperjudikan duit sendiri

    Feel stress

    ReplyDelete
  43. nk mudah kita buat report polis atau pegi ke tmpat dia....kita bakar je...biar satu kilang abis terbakar

    ReplyDelete
  44. yg penting ..mana dah terkena...jangan pernah halalkn duit kita tu pd mereka...org menipu ni selalu akn jadi rugi..xrugi didunia..akhirat nnti xlopeh diowg yg brskutu menipu kita ni...

    ReplyDelete
  45. mereka tak takut dngn penipuan mereka...tpi allah s.w. ada...semoga mereka dibinasakan dengan azab yg lebih pedih...kerana menipu ramai org.... aamiin.. kita mybe xtahu dimana mereka...tpi pe de hal...allah ada....serahkn pdnya... mereka ambil duit kita tnpa brng yg kita order...mereka tipu kita krna kita percayakn mereka....mereka tipu kita ambil duit kerja penat lelah kita yg nk dapat kemain susah dngn senag lenang mereka... eloklah..makan duit haram...bagi ank ank mkn..esok ank tu perangai mcm setan..... makan duit org yg dianiaya...org dianiaya ni doa dia makbul....semoga dilaknat,xterlepas dari neraka jahanam....dowg xtakut mati..xpe one day hari pengadilan tu tetap akn ada...dan mnuggu kita smua.... masa tu jngn harap mereka terlepas...sdikit duit mereka ambil dri kita...pdhal waktu tu..kita mmg perlukan duit...tpi trgoda dngn penipuan mereka...wlau sdikit tu pn tpi besar bagi org yg ditipu tu....esok esok mati mereka...susah mereka berganda di akhirat nnti.......dosa bsar kalau menipu org hnga org tu percaya .......

    ReplyDelete
  46. mereka tak takut dngn penipuan mereka...tpi allah s.w. ada...semoga mereka dibinasakan dengan azab yg lebih pedih...kerana menipu ramai org.... aamiin.. kita mybe xtahu dimana mereka...tpi pe de hal...allah ada....serahkn pdnya... mereka ambil duit kita tnpa brng yg kita order...mereka tipu kita krna kita percayakn mereka....mereka tipu kita ambil duit kerja penat lelah kita yg nk dapat kemain susah dngn senag lenang mereka... eloklah..makan duit haram...bagi ank ank mkn..esok ank tu perangai mcm setan..... makan duit org yg dianiaya...org dianiaya ni doa dia makbul....semoga dilaknat,xterlepas dari neraka jahanam....dowg xtakut mati..xpe one day hari pengadilan tu tetap akn ada...dan mnuggu kita smua.... masa tu jngn harap mereka terlepas...sdikit duit mereka ambil dri kita...pdhal waktu tu..kita mmg perlukan duit...tpi trgoda dngn penipuan mereka...wlau sdikit tu pn tpi besar bagi org yg ditipu tu....esok esok mati mereka...susah mereka berganda di akhirat nnti.......dosa bsar kalau menipu org hnga org tu percaya .......

    ReplyDelete
  47. RM0.00 Home Direct Shopping:Tahniah! (Nama xxxxxx),Tarikh lahir anda 1-1 berpeluang memenangi Hadiah Utama.Tel 0374516116! Hanya sah 24jam

    Dapat sms baru-baru ini. Just check online valid ke tidak, sebab rasa scam. Tak pernah dengar Best Product or Home DS. Tapi Google first few pg. ada gambar pemenang semua Melayu dan satu Indian. di website Best Product dan news online dan kata kat TV.

    Dulu pernah kena Gores Menang. Dia orang promote sampai condo. Tapi rasa macam scam masa tu. Ada Gores dan menang Hadiah Besar lah kot, tapi syarat kena beli brg elektrik yg Gila mahal. Lepas tu I kata pass lah, take minat.

    Jadi Hati -Hati. Kalau kena bayar apa-apa utk dapat / Menang Hadiah tak yah lah, pass...
    100% Scam!


    Kalau nak Menang hadiah tu kena masuk contest dulu. I selalu Menang contest hadiah kecil dan besar. Tak yah keluar se-sen pun. Paling banyak kena perah otak untuk slogan ke gambar. Boleh pergi FB official acct, instagram, twitter dan join contest. Tapi hati-hati ada page yg scam juga.

    Tapi kalau nak menang hadiah Spend & Win, boleh masuk Visa, MasterCard, Maybank, Tesco, Watson's etc. Di mana hadiah sponsor yg biasa kita dengar.

    Maybank Visa Spend & Win kat Curve pernah I menang, duit terus masuk acct I.

    Tapi kalau tak pernah masuk contest dapat email SMS kata menang etc. Memang 100% Spam & Scam. Email memang banyak Scam.

    ReplyDelete
  48. Saya pun dah terkena dgn penipuan best produk ni. 23/11/16 buat bayaran utk produk sampai sekarang apa berita maklum balas pun tak ada. Saya haramkan duit bayaran saya yg mereka ambik. Hampihh...

    ReplyDelete

Terima kasih di atas sokongan anda..

JB Search

Custom Search

JB World

JOHOR KINI

JOHOR KINI
Johor Kini

Johor Bahru Map

Program Pendidikan Score A - www.tutor.ebays.my

Marilah Blog!

Dunia Kini

free counters